Şarkili Şiirler

Zafer Peker - Sensiz Sabah Olmuyor



1) Şiirler

SANA DAİR BİŞEYLER YAZMAK İSTEDİM ,
İLHAM BEKLEDİM  GELMEDİ BE SEVDİGİM 
GÖNLÜME BİR TEK KELİME İNMEDİ BE SEVDGİİM
ZORLADIM KENDİMİ YOKLADIM ŞU 
LANET OLASI  YOKLADIM ZİHNİMİ
BANAMISIN DEMEDİ BE SEVDİGİM
SEVGİ DEDİM DEVAMINI GETİREMEDİM 
HASRET DEDİM ÇOK SIKILDIM BOŞVERDİM 
DURDUM KAPATDM GÖZLERİMİ 
SİTEM ETDİM LANET OLASI  GÖNLÜME 
BUKADARMI DEDİM ZORLAMA BENİ BU KADAR
ZORLAMA SÖZÜN BİTDİGİ YERDEYİM DEDİ..
BU SANA YAZDIGIM SON SATIRLAR BE SEVDİGİM 
BU DİNLEDİGİN SON ŞARKI BİZM ÜSTÜMÜZE SÖYLENMİŞ

KİLİT VURDUM LANET OLASI GÖNLÜME
NE   BUNDAN SONRA SEVDAYA DAİR
BİRŞEY BEKLENİR  YÜREGİMDNE 
NEDE NEFRET EDEBLİR BİRİNDEN
BEN HAMAL DEGİLİMKİ BE YAR 
KAHRINI ÇEKEYİM ŞU ÖMRÜN
ALIN ARTIK ÖMRÜMDEN

HAYAT DAİR NE VARSA 
SEVDAYA DAİR NE ACILARI
ALIN ARTIK PAYLAŞIN ARANIZDA
BE SEVDİGİM SEN SANIYORSUNKİ 
KOLAY GELİYOR GİDİŞİN BANA
ARKANI DÖNDÜGÜN İLK ANDA 

GÖZLERİM GÜLECEKMİ SANIYORSUN
SÖYLESENE SEN NE SANIYORSUN ŞU AŞKI
SÖYLESENE KOLAY OLAN KAÇMAKSA YALANSA 
VAZ GEÇİŞSE BEN ZOR OLANI SEÇİYORUM
VE HALA SENİ SEVİYORUM  

SEN ÖYLE FAZR ETKİ HERŞEY ÇOK KOLA BE SEVDİGİM
GİTDİGİNİ SANDIGIN SEN  GİDERKEN
BENDE KALANLARI YANI SENİ YANİ AŞKI
YANİ BİZİ  ALAMIYACAKSIN BE YARİM 
GERİ VERMİYECEGİM O BANA AİT BE SEVDİGM

BİLİYORMUSN ACI OLAN ASLA GİDİŞİN DEGİLBE SEVDİGİM
BİR GÜN GERİ DÜNDÜGÜNDE 
YANINDA BEN OLAMIYACAGIM BE SEVDİGİM
BİR SABAH GÖZLERİNİ YENİ DOGAN GÜNE AÇDIGINDA
BAŞKASI OLACAK YATAGIINDA  BAKDIGIN HERYERDE

BENİM İÇİNDE SADECE SEN VAR OLACAKSIN
VE İŞDE OZAMAN SEBEPSİ YERE AGLIYACAGIM
YAGAN YAGMURLAR GİZLEMİCEK GÖZ YAŞLARIMI
KİMBİLİR AYNADAKİ HAYALIM BİLE
SON KEZ ASACAK YÜZÜNÜ BANA BE YARIM 
SON KEZ ASACAK  BE YARIM  ASACAK İŞDE YÜZÜNÜ
BEN OLMAYACAGIM BE SEVDİGİM



2) Şiirler

Bir gun daha gecdi ömrümden ey yar yine sensizdi
şiirler yine hüzünlüydü gece 
yagmur damla damla aglıyordu sanki sensizligime ,
özlemin gün gün artarken 
ben hala sana senin okuyamadıgını bildigim halde
hasret kokan yazılar yazdım 
belki şiirlerim rüzgarlarda savrulan yaprak gibi
sana dogru getirir hasretimi .
belki farkinda bile degil gitdigi yolun 
esen rüzgarlarda yagan yagmurda
her doga olayinda 
sen sen dedigini hissetdinmi ey yar
bir fırtına oldu sessizligim


3) Şiirler

Yine uzun bir gece,
ve aklımda sen
Bütün mülteci duygular Yoğun bir şekilde işlemiş hücrelerime bu gece...
Dert var bu gece
rakı var, hüzün var, müzik var bu gece..
Radyoda dj kız, serserinin teki
Peşisıra vermiş arabesk parçaları!
Habire damardan, ajitasyon pompalıyor beynime bu gece...
Bu gece, uzun bir gece
Hava bulutlu...
yıldızlar yok, sen yoksun...
Fakat yüreğim umutlu.
Yüreğim umutlu bu gece.
Rakı var, sigara var, dert var bu gece
Her zamankinden daha çok hasret,
daha çok hüzün,
ve gözümde tüten daha çok sen.
Bazen dumanımda raks eden,
Bazen kadehin dibinde bulanan,
Ve bir an olsun gözümün önünde gitmeyen, sen!..
Bu kaçıncı paket oldu bilirmisin sen?..
Kahretsin!..
Tükenmek üzereyim.
Bu gidişle küllerimde söneceğim bu gece..
Ah bu gece
belliki çok uzun olacak ...
Soylermisin!
Daha kaç gece
Yanlızlığa kadeh kaldıracağım.
Daha kaç defa
vuracağım sişenin dibine.
Kaç kadeh yol yapar koynuna
Daha kaç şiir eskiteceğim yolunda
Söylermisin!
Hangi uykuda unuturum seni
Hangi rüya teselli verir bana
Hangi duamın kabulü olursun.
bilmemki!
Hangi sabah seni getirir bana..
Seni unutmak kolay olmuyor
biliyorum
Bu kaçtır deniyorum
Olmuyor...
Olmuyor işte
Sensiz olmuyor...


4) Şiirler

Sesizligime mahkum etdim kendimi
Anlatsam acıyacak canım anlatmasam sen üzüleceksin ,
hayat darbe üstüne darbe
vurmuşken gülsemmi aglsammı bu hayata
artık bir şey işlerimiyor
ruhuma gülsem mi ?aglsam mı_?
zamanını bile şaşırmış kalbim,
sen yoksun, sen uzakdasın özledim desem
ne farkederki özledim
işde sensiz olmuyor desem gelirmisin ?.
Ayrılgın acısı çökdü garip gönlüme
kal gitme diyenim yok bu şehirde,
yine yanlızlıga demir atmışım
kalanları ózlemenin acısı çökmûşken yüreme
yine veda ediyorum bu şehri gözlerim yaşlı .